Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Yazdırılabilir versiyon   Geri
3459 görüntülenme
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi


Eğitimin amacı
:

Katılımcıların müşteri ile yapılacak her ilişkide şirketin temsil edildiği bilincini elde etmeleri. Şirketin en iyi şekilde temsil edilmesi için hangi davranışların nasıl yapılacağının katılımcılara anlatılması.

Eğitimden elde edilecek yararlar:

Katılımcılar, kendi davranışlarının iş sonuçlarını nasıl etkilediğini görecekler,müşteri görüşmelerinde iyi bir izlenim yaratmak ve ilişkiyi sürdürmek için neler yapmak gerektiğini öğrenecekler,

  • iş ilişkileri gelişecek ve işlerini daha iyi bir iş birliği içinde sürdürecekler.

  • Şirket kurulan ilişkiler ve güven ortamı sayesinde doğru ve daha iyi şekilde temsil edilecek.

  • Şirketin hedeflerine ulaşması kolaylaşacak

Eğitim İçeriği

  • Müşteri Odaklılık

    • Değişen Müşteri Profilleri ve Yeni Beklentiler

    • Müşteri Odaklı Kurum Kültürü ve Vizyon

    • Müşteri Odaklı Yapılanma

  • CRM (Customer Relationship Management) Nedir?

    • Operasyonel CRM
    • Stratejik CRM
    • Analitik CRM
  • CRM ve Pazarlama İlişkisi

    • Müşteri Segmentasyonu

    • Segment Yönetim Modelleri

    • CRM Taktikleri

    • Kampanya Yönetimi

    • Müşteri Bağlılığı ve Karlılık

    • İlişki Modelleri ve Sadakat Programları

  • CRM Teknolojileri

    • Veri Toplama

    • Veri Yönetimi

    • Veri Madenciliği

  • Kusursuz Müşteri İlişkisi

    • Müşteri kimdir?

    • Müşteri ile yüz yüze iletişim

    • Müşteri ile telefonla iletişim

    • Müşteri ile yazılı iletişim

    • Kurum imajının müşteriye yansıtılması

  • Uygulamalar:

    • Kurumun CRM tarifinin ortaya çıkarılması

    • Kişisel Müşteri Odaklılık Planı

Eğitim Bilgileri :

  1. Eğitimler
    Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (maksimum 15 kişi ile sınırlıdır)

  2. Eğitim Fiyatı İçerisine
    Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

  3. Eğitim Rezervasyonu
    Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir e-mail gönderilir. Bu e-mail ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

  4. İndirim Koşulları
    Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10
    Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15
    Aynı firmadan 6`dan fazla kişi katılımında %20

  5. Eğitim Saatleri
    10.00-17.00

  6. Eğitim Yeri
    Otel- Taksim İstanbul
    Kurum içi taleplerde eğitim, eğitimi alan firmanın eğitim salonunda gerçekleştirilmektedir.

Kesin kayıt yaptırmadan ve ödemeyi gerçekleştirmeden önce aşağıdaki formu doldurarak kontenjan hakkında bilgi alınız.

Daha fazla bilgi : http://www.biymed.com.tr/Detay2.asp?id=757



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.