Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

İLERİ DERECE SATIN ALMA YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Yazdırılabilir versiyon   Geri
13303 görüntülenme
İLERİ DERECE SATIN ALMA YÖNETİMİ EĞİTİMİ

ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Hedef Kitlesi:

LOJİSTİK, SATIŞ, PAZARLAMA, İŞ GELİŞTİRME, PROJE, NAKLİYE, OPERASYON, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ, DEPO birimlerinde görev yapan çalışanları ve bu alanda kariyer yapmayı hedefleyen kişileri kapsamaktadır.


Eğitimin İçeriği:

  • Satınalma İçin Çeşitli Örgüt Şemaları

  • Satınalmada Diğer Birimlerle İş-Evrak Akışı (Örneklerle). Satınalmaya Gelen ve Satınalmanın Kullandığı Evraklar ve Bu Evraklara Bağlı Olarak Yapılan İşlemler

  • Satıcı ve Malzemelerin Tanımlanması

  • Fiyatların Tanımlanması

  • Piyasa Etüdü Yapmanın Detayları

    • Yeni Bir Ürün İçin

    • Yeni Bir Tedarikçi İçin

    • Değişen Fiyatlar İçin

  • Sözleşme Hazırlama ve Yönetme (Örnekler) Kontrat Nasıl Yapılır, Hangi Noktalar Önemlidir? Hukuksal Açıklar ve Yönetimi, Doğru-Yanlış Örneklerle

    • Sözleşme Yönetimi

    • Satınalma Sözleşmelerinin Hazırlanması

    • Dikkat Edilmesi Gereken Konular

    • Sözleşmede En Önemli Maddeler

    • Sözleşmede Denge Unsuru Nasıl Uygulanılır?

    • Sözleşme Sürecinde Anlaşmazlıklar ve Aşılma Yöntemleri

  • Bütçeleme. Satınalma Bütçesi Nasıl Hazırlanır? Takibi Nasıl Yapılır? Örnek İncelenmesi

  • Satınalmada Yaşanan Yapısal ve İşlevsel Sorunlar (Vaka/case study üzerinden tartışmalar)

  • Satınalma Sisteminin Kurgusu

  • Satınalma Siparişi - Giriş

  • Teslim Alma İşlemleri

    • Kalite Kontrol kabulü

    • Kabul Numunesi işlemleri

    • Depo Kabul İşlemleri

  • Fiyatlandırma Kontrolü

  • Satınalma Faturalarının Analizi

  • Satınalma Planlaması

    • Ürün toplama esasına göre planlama

  • Satınalmada Müzakere Süreci

    • Müzakere Kavramı

    • Müzakere Planlaması

    • Müzakereye Hazırlanma

    • Teklif Alma ve Değerlendirme

    • Müzakerede Basarı ve Başarısızlık Faktörleri

    • Müzakere Sürecinde Etkin iletişim

    • Türkçe ve Beden Dili

    • Dinleme, Doğru Sorular Yöneltme, Satıcıya Sorulacak Doğru Sorular, Nasıl İnsan Sarrafı Oluruz?

  • Tedarikçi İlişkileri Yönetimi (SRM)

  • Tedarikçi Hayat Eğrisi. Kapasite/Fiyat/Kar ilişkisi

  • Tedarikçi Değerlendirme Sistemi Nasıl Kurulur ve Uygulanır?

  • Tedarikçi İlişkileri Kalitesi ve Yönetimi Nasıl Uygulanır?

  • Tedarikçi Risk Analizi Nasıl Yapılır?

  • ABC (PARETO) Analizleri Nedir? Niçin Önemlidir? Nasıl Uygulanır? Maliyet Tabanlı İş Planı

  • Tedarik Zinciri Yönetimi ve Satınama ilişkileri

    • Tedarik Zinciri Yönetiminin Felsefesi

    • Öncelikler Sıralaması

    • Tedarik Zinciri Yönetimi Hangi Şartlar Altında Söz Konusudur?

  • Satınalmacının Performans Değerlendirmesi

  • Satınalma Raporları Nelerdir? Nasıl Oluşturulurlar?

  • Yeni Satınalma Stratejileri Nasıl Geliştirilir?

    • Hangi Şartlar Altında Strateji Çalışması Yapılmalıdır?

    • Karar Standardizasyonu Kavramı

  • İşletme Malzeme Planlaması (MRP)

  • E-Satınalma

    • İşletmeler Arası Elektronik Ticaret (B2B)

    • İnternet Tabanlı Satın Alma

Eğitim Bilgileri :

  1. Eğitimler
    Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (12 kişi ile sınırlıdır)

  2. Eğitim Fiyatı İçerisine
    Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

  3. Eğitim Rezervasyonu
    Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir e-mail gönderilir. Bu e-mail ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

  4. Eğitim Saatleri
    10.00-17.00

  5. Eğitim Yeri
    Otel- Taksim İstanbul

Daha fazla bilgi : http://www.biymed.com.tr/Detay2.asp?id=758



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.