Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi

Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi

Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi

Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Amacı

Marka kavramının doğuşu, rekabet olgusu ile daha erken fark edilen imaj yönetimine bağlı olarak olmuştur. Gerek marka gerekse rekabet hususu bir şirkette çalışanların tümünü yakından ilgilendirmektedir. Ancak, bu gerçeklik genel olarak şirket yönetimlerince atlanan ve çoğunlukla reklam ve lobi çalışmalarına dayalı bir şekilde yürütülmektedir. Aslında konu daha derinlikli ve yaygın bir stratejik planlama çerçevesinde tüm çalışanları kapsaması gereken bir husustur. Eğitim, bir yönü ile profesyonelliği diğer yönüyle amatör davranışı vurgulayarak program ve faaliyetlerin tasarlanmasını ve uygulanmasını içerir.

Eğitime Kimler Katılmalı

Orta ve Üst Düzey Yöneticiler, Yönetici adayları, Mühendisler ve Uzmanlar, Diğer Çalışanlar, Üniversite Öğrencileri

Eğitim Yöntemi:

Stratejik planlama yöntemleri, özgün uygulamalı ekip çalışmaları, tartışma

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Rekabet ve Markalaşmanın Önemi
  • Markanın Firmalar ve Tüketiciler Açısından Faydaları
  • Kalite İyileştirme Faaliyetleri
  • Konumlandırma Stratejisi yöntemlerini öğrenmek
  • İmaj oluşturma tekniklerinin nasıl uygulanacağı

Eğitim içeriği

  • Markanın Tanımı
  • Rekabet ve Markalaşmanın Önemi
  • Markanın Firmalar Açısından Faydaları
  • Markanın Tüketiciler Açısından Faydalar
  • Rekabet için Marka Yaratma ve Kalite
  • Kalite İyileştirme Faaliyetleri
  • Markanın Günlük Hayatımızdaki Yeri ve Önemi
  • Markanın Başarı Şartları ve Etkili Marka Stratejileri
  • Marka İmajı ve Satışların Geliştirilmesindeki Önemi
  • Konumlandırmanın Tanımı
  • Konumlandırma Stratejisi Uygulamalarında Takip Edilecek Basamaklar
  • Konumlandırma Stratejisinde Kullanılacak Temel Yaklaşımlar
  • Pazarda Lider Olarak Konumlanma
  • Pazar Liderine Göre Konumlama
  • Karşı Yer
  • Rekabeti Yeniden Tanımlama
  • Üretici İşletmenin İmajını Kullanmak ya da Üretim Dalının Genişletilmesi
  • Adlandırma
  • Ürün İçeriğini Değiştirme
  • Fiziksel Değişiklik Yapma
  • Ürün Kullanımını Değiştirme
  • İmaj Değişikliği Yapma

Eğitim Bilgileri


Marka ve Rekabet Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler