Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi

Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi

Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi


Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi

Eğitimin Amacı

Etkili İletişimin temel koşulu insanın öncelikle kendisini tanıması ve insanlara yaklaşımda dikkat etmesi gereken kuralları iyi bilmesinden geçer. Eğitimin ana amacı, etkili iletişim nasıl kurulması gerektiği ve insanlarla interaktif bir ilişki oluşturmamızda hangi davranışlarımızın etkin olduğunu sumak olup, özellikle kaçınılması gereken davranışların ortaya koyarak bilinçlendirme sağlamaktır.

Eğitime Kimler Katılmalı

Orta ve Üst Düzey Yöneticiler, Yönetici adayları, diğer çalışanlar, Üniversite Öğrencileri ve Kişisel Gelişimine katkıda bulunmak isteyenler

Eğitim Yöntemi:

Grup çalışmaları, Role-Play’ler, kıyaslamalı geliştirme yöntemlerinin öğrenilmesi, iletişim işlevinin eşgüdüm ile ayrılmaz ilişkisine dair örnekleme çalışmaları

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Etkili İletişim becerileri kazanmak
  • İyi Bir Dinleyici olanın tekniklerini öğrenmek
  • İletişimde yapılan hatalı davranışların bilinerek, ona göre davranış modelleri geliştirmek

Eğitim içeriği

  • Etkili İletişim Becerileri:
  • Kendini tanımak
  • Kendini açmak ve kendini doğru ifade etmek
  • Karşımızdakini etkin ve ilgili dinlemek
  • Empati kurabilmek (kendimizi karşımızdaki kişinin yerine koyabilmek)
  • Hoşgörülü ve önyargısız olmak,
  • Eleştirilere karşı açık olmak,
  • Beden dili, göz kontağı, hitap, ses düzeyi vb. kurabilmek…
  • İyi Bir Dinleyicinin Olmak:
  • Dikkatini karşısındaki kişiye verir.
  • Konuşmacıyı sözünü kesmeden dinler.
  • Göz teması kurar.
  • Son sözü söylemek için çabalamaz.
  • Dinlerken vereceği cevabı düşünmez.
  • Yargılamadan, suçlamadan dinler (önyargılı değildir).
  • Duygu ve düşüncelerini anlamaya çalışır.
  • Dinlerken başka bir işle meşgul olmaz.
  • Konuşmacının sözlerine olduğu kadar sözsüz mesajlarına da dikkat eder.
  • Konuşmacının duygu ve düşüncelerine anladığını gösteren sözlü ifadelerde bulunur.
  • İletişimde Yapılan Hatalı Davranışlar:
  • Emir vermek
  • Tehdit etmek
  • Uyarmak
  • Konuyu saptırmak
  • İsim takmak
  • Sınamak
  • Öğüt vermek
  • Eleştirmek
  • Yargılamak
  • Nutuk çekmek
  • Suçlamak
  • Alay etmek

Eğitim Bilgileri


Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Kayıt Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler