Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Sağlık İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Ve İletişim Teknikleri Eğitimi

Sağlık İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Ve İletişim Teknikleri Eğitimi

Sağlık İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Ve İletişim Teknikleri Eğitimi


Sağlık İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Ve İletişim Teknikleri Eğitimi
Eğitimin konusu

Her işletmede olduğu gibi önem gösteren iletişim teknikleri, sağlıkişletmelerinde oldukça önem arz etmektedir. Müşteri grubu dikkate alındığındastres yükü fazla ve iş gücü veriminin düşüren olayların çokluğu dadüşünüldüğünde bunlarla başa çıkmanın özel bilgiler gerektiği de bilinmektedir.

Kişiler arası ilişkileri, örgütleri, toplumları oluşturan ve bir arada tutantemel bir faktördür. Hastane personeli iletişimi; Kendilerini anlayabilmek,hasta ve yakınlarına anlatabilmek, hastane müşterini tanımak ve etkilemek,hastanenin tanıtımını yapmak, hizmetin kalitesini artırmak, teşhis ve tedavininbaşarı oranını yükseltmek, gereksiz zaman harcamalarını ve hastamemnuniyetsizliğini önlemek amacıyla kullanır

Eğitim kapsamında sağlık işletmelerinde çalışan ekibin iç müşteriler ve dışmüşteriler(hasta ve yakınları) olan ilişkilerinin yönetilmesi konularına çözümüretecek öğretiler, uygulamalı ve örnek olayların analitik çözümlemeleri ilesonuca ulaştırıcı bir sistem içerisinde sunulacaktır.

Katılımcılar olaylar karşısındaki davranış stilleri ve diğer kişilikmotifleri de test ve uygulamalar ile ölçülecek, hatalı veya eksik görünenbölümler düzeltilecek, işletmenin verimlilik katsayısı arttırılacaktır.

Kimler Katılmalı;

Sağlık işletmeleri yönetiminde görev yapan idari ve ne-benzeri işgücü ilehasta hizmeti veren diğer iş görenler

Eğitim İçeriği

  • İletişimin Temel Öğeleri
  • İletişim kaynaklarının yönetimi (hasta ve hasta yakını)
  • İletişimi filtreleme
  • İletişimi etkili hale getiren unsurlar
  • İletişimin etkisini bozan unsurlar
  • Hizmetin tanımı ve algılanması
  • İletişimde kurum kültürü ve dışa yansıma
  • Sağlık işletmelerindeki iletişim modelleri
  • Hasta psikolojisi analizi
  • Hasta yakınları psikoloji analizi ve çözümleme
  • Biz kimiz ? Nasıl Görünüyoruz? Nasıl Görünmeliyiz?
  • İşletmelerde empati
    • Kişinin kendisini karşısındaki kişinin yerine koyması
    • Doğru olarak algılamak
    • Hissettirmek-iletmek
    • Kendi yerine geri geçmek
  • Hasta ile hastane çalışanları arasındaki etkili iletişimin aşamaları
    • İlgi Ve Güler Yüz
    • Etkin Dinleme
    • Soru sorma ve bilgi yönetimi
    • Etkin Ve Birbiri İle Tutarlı Sözlü Ve Sözsüz İletişim (fiyat verme, ameliyat kararı…)
    • Hasta /H.Yakını Beden Dili İpuçlarının Değerlendirilmesi
    • Anlaşılabilir Bir Dil Kullanarak Hastaya Samimi Olarak Duygu Ve Düşüncelerini Açıklamak.
    • Empatik Yaklaşım Ve Sözlü-Sözsüz İletişim
  • Kurumsal farkındalık ve yansıması
  • Kurum kültürü ve yansımaları
  • Sağlık işletmelerinde çalışan davranışları ve örneklemelerle hataların analizi
  • İnsan kaynaklarında etkililik
  • Zor insanlarla iletişim
  • İkna ve evet dedirtme sanatı
  • Algı yönetimi
  • Farkındalık testi (Ben kimim?)
  • Stres yönetimi ve kontrol teknikleri
  • Öfke kontrolü
  • Zaman yönetimi ve önemi
  • Değerlendirme ve analiz
  • Soru cevap ve geri bildirim(eğitim değerlendirmesi)
     

Eğitim Bilgileri


Sağlık İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Ve İletişim Teknikleri Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Kayıt Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler