Enflasyon Muhasebesi Eğitimi
Üretim Planlama ve Stok Yönetimi Eğitimi
Pazarlama Ve Satış Teknikleri Eğitimi
Copyright Biymed Akademi 2006-2025
Telefon : 0 212 230 9009
Email: egitim@biymed.com.tr
KRİTİK MÜŞTERİ YÖNETİMİ VE SÜREÇLERİN DÜZENLENMESİ
(Perakende Noktasında Bireysel Satış )
İÇERİK
Programın amacı,
Satış veya müşteri temsilcisi konumundaki ekibin, müşteriyi zorlayan yaklaşımlardan, stratejik ortaklık anlayışına çevrilmesini ve müşterilerdeki etkinliklerini ve verimliliklerini arttırmayı amaçlamaktadır.
Bu amaç doğrultusunda , katılımcıların kilit müşteri yönetimi konularında bilgi ve becerilerinin geliştirerek, kendi sektörlerinde kilit müşteri yönetme stratejisi oluşturmalarını sağlamaktır. Kriz ve benzeri ortamlarda mevcut müşterilerin öneminin belirlenmesi ile birlikte scoring ve raiting değerlendirmeleri için yöntem oluşturmak, u sonuçların ölçümlemelerini yaparak hataların en aza indirilmesini yapılandırmak da bir amaç olarak dikkate alınmaktadır.
Diğer yandan mevcut müşteri portföyüne yeni katılımları sağlayabilmek, bireysel satış tekniklerini oluşturmak, aynı zamanda benzer iş kolundaki rakip kuruluşların satış stratejilerini de belirleyerek hedef oluşturmak da eğitim içeriğinde yer almaktadır.
Eğitimimizde, teorik bilgilerin yanı sıra, yaşamda oluşan gerçek olayları da rol-play ve çeşitli workshoplar la destekleyerek görsel öğrenme yöntemleri etkin olarak kullanılmaktadır.
KİMLER KATILMALI
Kritik müşterilerle ilişki kuran tüm satış ve pazarlama ekibi, ve yöneticileri, sıcak satış yapan personel, satış konusunda etkin üst düzey yöneticiler.
PROGRAM AKIŞI:
BAYİ YÖNETİMİNDE ETKİLİ İLETİŞİM
SATIŞ HEDEFLERİNİN BELİRLENMESİ
SATIŞ TEŞVİK SİSTEMİ
KİLİT MÜŞTERİ YÖNETİMİNİN ESASLARI
KRİTİK MÜŞTERİ YÖNETİMİ İŞ PLANI
KİLİT MÜŞTERİ İLE MÜZAKERE(Müzakere Teknikleri)
KRİTİK VE ÖNEMLİ MÜŞTERİ YÖNETİMİ
MÜŞTERİ YÖNETİMİ
MÜŞTERİ YÖNETİMİNDE İLETİŞİM
SATIŞ YÖNETİMİ
Kritik Müşteri Yönetimi Ve Süreçlerin Düzenlenmesi Eğitimi, genellikle 2 gün süren bir eğitimdir. Eğitim hakkında daha fazla bilgi için Biymed Akademi web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Evet, eğitimde teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı örnekler ve vaka çalışmaları yer alacaktır. Katılımcılar, öğrendikleri bilgileri pratikte kullanma fırsatı bulacaklardır.
Evet, eğitimi başarıyla tamamlayan katılımcılara Biymed Akademi tarafından katılım sertifikası verilmektedir. Bu sertifika, katılımcıların profesyonel gelişimlerinde önemli bir referans olabilir.
Evet, Kritik Müşteri Yönetimi Ve Süreçlerin Düzenlenmesi Eğitimi online olarak da sunulmaktadır. Çevrimiçi eğitim hakkında daha fazla bilgi almak için Biymed Akademi web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz. Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu
|
Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .
Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.
Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
Çay-Kahve ve ikramlar
Eğitim notları (Basılı)
Sertifika
Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.
10.00-11.10 Eğitim
11.10-11.20 Ara
11.20-12.30 Eğitim
12.30-13.30 Yemek arası
13.30-14.45 Eğitim
14.45-15.00 Ara
15.00-17.00 Eğitim
Copyright Biymed Akademi 2006-2025