Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Bayilik Ve Bayi Yönetimi, Bayi İle Satış Yetkilisi ilişkileri Yönetimi Eğitimi

Bayilik Ve Bayi Yönetimi, Bayi İle Satış Yetkilisi ilişkileri Yönetimi Eğitimi

Bayilik Ve Bayi Yönetimi, Bayi İle Satış Yetkilisi ilişkileri Yönetimi Eğitimi

BAYİLİK VE BAYİ YÖNETİMİ, BAYİ  İLE SATIŞ YETKİLİSİ İLİŞKİLERİ VE SATIŞ EKİBİNİN İLETİŞİM TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

EĞİTİMİN AMACI

Çalışmalarımızda, son dönemlerde, özellikle küresel ve yerel krizlerin de olumsuz etkileri ile oldukça sık yöntem değiştiren dağıtım kanalları stratejisinin en önemli noktalarından olan bayi/Distribütör ilişkisine farklı bir boyutta bakabilme öğretisi dikkate alınmaktadır.

Eğitim süresince, ekonomik krizlerin de etkisiyle değişmeye başlayan bayi yönetiminde en önemli unsur olarak önem verdiğimiz satış elemanı kavramı günümüz sonuçları dikkate alınarak değerlendirilmektedir.

Satış elemanının bayi ile olan ilişkisindeki sorunları gerçek bir boyutta ve yaşanmış örneklerle sürdürdüğümüz eğitimde,aşağıdaki konuların her biri üzerinde katılımcılar ile gerçek sorun analizleri gerçekleştirilmektedir.

Dağıtım Stratejisi

Dağıtım Kanalları

  • Dağıtım Kanallarının tanımı ve fonksiyonları
  • Dağıtım Kanallarının Avantajları
  • Dağıtım Kanalları Türleri

Dağıtım Kanallarının Avantajları

  • Tüketici Ürünleri Kanalları
  • Endüstriyel ürün kanalları
  • Hizmetler için Kanallar
  • Dağıtım Kanallarının seçimi
  • Dağıtım Kanalı seçimini etkileyen faktörler
  • Dağıtım Kanalı seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
  • Başlıca dağıtım politikaları
  • Pazarlama Araçları
  • Bayi/Distribütör
  • Toptancılar
  • Perakendeciler

Fiziksel Dağıtım

  • Fiziksel dağıtımın fonksiyonları

Bayi SWOT Analizi Yöntemleri

Bayi Yönetimi

Planlı Çalışma

Bayi Yönetiminde Başarı Kriterleri

Sistem Ve Yapılanma Teknikleri

  • Bayi Dosyalarını oluşturma
  • Rut organizasyoları
  • Bayi ofisleri ilan panolarının kullanımlarının organizasyonu

Raporlama

Potansiyel Bayi Oluşturma Yöntemleri

Bayi Yönetiminde İletişim

Bayi Yönetiminde Müzakere

Bayi Performans Ölçümleri

İyi Bir Satışçının Özellikleri

Satış Geliştirmede Fırsatlar

  • İyi satışçının kişilik özellikleri
  • Sisteme yönelik özellikleri
  • Genel özellikler

Başarılı Satış Görüşmesi

  • Soru sorma becerileri,
  • Dinleme Becerileri
  • Algılama yöntemleri
  • Satışta itirazların analizi
  • Değerlendirme ve soru cevap

Eğitim Bilgileri


Bayilik Ve Bayi Yönetimi, Bayi İle Satış Yetkilisi ilişkileri Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler