Sözleşme Yönetimi Eğitimi
Çatışma Yönetimi Eğitimi
Mali Tablolar Analizi Eğitimi
Copyright Biymed Akademi 2006-2024
Telefon : 0 212 230 9009
Email: egitim@biymed.com.tr
KAI-ZEN EĞİTİMİ - Kaizen Sürekli İyileştirme Eğitimi
Küreselleşme ile sertleşen rekabet ortamında, kalite odaklı çalışma ve yaratıcılığın giderek öne çıkması, yöneticilik ve Liderlik fonksiyonlarında belirgin değişimlerin gündeme gelmesine neden olmaktadır. JAPON mucizesinin altında yatan en önemli unsurların başında Sıfır Hata, JIT. ve Kai-Zen (Sürekli İyileştirme) yaklaşımı gelmektedir. Yönetimler artık KAI-ZEN Sürekli İyileştirme-Geliştirme ile birlikte ele alınmak zorundadır.
KaiZen, Japonca da, Kai: Değişim, Zen: İyi, kelimelerinin birleşmesi ile, "yavaş ve emin adımlarla Sürekli iyileştirme" anlamına gelen iyileştirme felsefesidir. Bu felsefeye göre, "her geçen gün, bir önceki günden daha iyi olması için sürekli çaba sarf edilmelidir".
Japonya da bir yöneticiye; “uğraştığın öncelikli işin nedir” diye sorulduğunda “en önemli işim KAIZEN dir” demiştir… Verimlilik, Gelişme için bireylerin, firmaların hatta devlet yönetiminin üzerinde önemle durması gereken konudur. Yöneticilerin yapması gerekli olan bireysel ve örgütsel değişimlerin ve yapılması gereken çalışmaların tartışılacağı bir seminer.
Eğitimin Amacı :
TKY. Toplam (Bütünsel – Topyekün) Kalite Yönetiminin en temel faaliyeti olan Proses, ürün, hizmet gibi en temel faaliyetlerde SÜREKLİ İYİLEŞTİRME & GELİŞMEYİ amaçlayan Japon felsefesini incelemek ve bu felsefe için gerekli TKY. kavramlarını tanıtmak, öğretmektir, Bu programla katılımcılara kalite kavramları ve tarihsel perspektif kapsamında Kai-Zen felsefesinin tanıtımı yapılacak ve sürekli geliştirme ile ilgili yöntem ve teknikler uygulamalı olarak işlenecektir. TKY. Faaliyetlerine başlamış veya başlayacak firma yöneticilerine/katılımcılara bilgi aktararak gelişmeye ışık tutmaktır.
Eğitim İçeriği:
Kalite bilinci, Japon mucisesi,
Terimler ve Kavramlar,
Kalite kavramı; değişen kavramlar ve tarihsel perspektif
TQM. Toplam Kalite Yönetimi,
Belirsizliğin yönetimi ve KaiZen felsefesi
3 Mu (Muri, Mura, Muda,)
7 Savurganlık unsuru,
Sorun çözme ve 7 temel araç,
İnovasyon ve bazı yaratıcılık araçları
Kai-Zen Felsefesi, Sürekli İyileştirme,
KAI-ZEN Türleri, Kobetsu KAI-ZEN de 10 Adım,
Kai-Zen ve Yenilik, Arasındaki Farklar,
Değişim, Şirket Kültürünün Değişimi,
Sürekli Gelişmede Hiyerarşi,
Örnek çalışmalar, Sorular-Cevaplar,
Katılımcılar :
Çalışanlarının işgücü potansiyelini harekete geçirip bilgi ve becerilerini geliştirip verimli ve başarılı olmak isteyen, işveren vekilleri (ilk, orta ve Üst kademe yöneticileri), ve her kademeden çalışanlar (usta-posta başı –formenler, mühendisler, şefler, müdürler v.b.) katılabilirler,
KAI-ZEN EĞİTİMİ - Kaizen Sürekli İyileştirme Eğitimi Diğer Tarihler | ||
Eğitimin Tarihi | Eğitimin Verileceği Yer | Kayıt Formu |
12 Aralık 2024 12 Aralık 2024 |
Taksim Nippon Otel İstanbul |
Kayıt Formu |
Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .
Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.
Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
Çay-Kahve ve ikramlar
Eğitim notları (Basılı)
Sertifika
Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.
10.00-11.10 Eğitim
11.10-11.20 Ara
11.20-12.30 Eğitim
12.30-13.30 Yemek arası
13.30-14.45 Eğitim
14.45-15.00 Ara
15.00-17.00 Eğitim
Copyright Biymed Akademi 2006-2024