Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Telefonda Müşteri İlişkileri Eğitimi

Telefonda Müşteri İlişkileri Eğitimi

Telefonda Müşteri İlişkileri Eğitimi

Eğitim içeriği

İletişimin Temel Kuralları

  • Pozitif İletişimin Önemi

  • Aynı Dili Konuşmak

  • Çift Yönlü Mesaj

  • Geribildirim 

Telefonla İletişim

  • Karşılama

  • İhtiyacın Belirlenmesi

  • Mesaj Tekrarı

  • Çözüm ve Kapanış 

Etkin Dinleme ve Çözüm Odaklılık

  • Etkin Dinleme Teknikleri

  • Müşteri ihtiyaç ve beklentilerinin anlaşılması

  • Standart çözümler, yetki ve insiyatif kullanımı

Telefonda Şikayet Karşılama ve Çatışma Yönetimi

  • Şikayet Karşılama

  • Stres altında kurumsal kimliğin ve kişisel alanların korunması

  • Çatışma Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi`nde İlişki Sanatı

  • Müşteri ne bekler?

  • İlişkide taraflar ve sorumluluklar

  • Müşteriyi kazanmak, müşteriyle kazanmak 

Eğitim Bilgileri :

  1. Eğitimler
    Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (15 kişi ile sınırlıdır)

  2. Eğitim Fiyatı İçerisine
    Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

  3. Eğitim Rezervasyonu
    Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir email gönderilir. Bu email ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

  4. İndirim Koşulları
    Aynı firmadan 3-5 kişi katılımında %10
    Aynı firmadan 6`dan fazla kişi katılımında %15

  5. Eğitim Saatleri
    10.00-17.00
  6. Eğitim Yeri
    Otel- Taksim İstanbul

Kesin kayıt yaptırmadan ve ödemeyi gerçekleştirmeden önce aşağıdaki formu doldurarak kontenjan hakkında bilgi alınız.

Eğitim Bilgileri


Telefonda Müşteri İlişkileri Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler