Sözleşme Yönetimi Eğitimi
Çatışma Yönetimi Eğitimi
Mali Tablolar Analizi Eğitimi
Copyright Biymed Akademi 2006-2024
Telefon : 0 212 230 9009
Email: egitim@biymed.com.tr
ÖNSÖZ;
Problem Nedir? İstenmeyen durum, Çözüm bekleyen sorunlardır, Belki de bir Fırsattır. Organizasyonlarda sürekli olarak ileriye gitmenin temel kurallarından biri, “iyileştirme fırsatlarının belirlenmesi” ve olası “problemlerin çözülmesidir”. Yaratıcı düşüncelerin problem çözme ve karar verme sürecini olumlu etkilediği herkes tarafından bilinmektedir.
Problem Çözme bir ekip işidir, kararlı olunmalı, belli bir sistematiklik içinde faaliyetler yapılmalıdır, Bu durum “disiplinler arası” bir yaklaşımdır ve belirli araçlar (teknikler) kullanılarak, kararlılıkla problemlerin üzerine gidilmelidir. Böylece proseslerde oluşan, oluşması muhtemel problemler kayıp yaratmadan çözülebilir ve Proseslerde zamana bağlı olarak iyileşmeler görülebilir, “Rekabet edebilirlik” artabilir.
AMAÇ; Katılımcıları, işletmelerde sürekli olan geçici önlemlerle tedavi edilmeye çalışılan kronik problemleri çözebilmek için, gerekli olan Problem Çözme sistematiği ve tekniklerini kullanabilir hale getirmek ve etkin bir ekip çalışması ile Beyin Fırtınası ile neler yapılabileceğini göstermektir. Özellikle de “yaratıcı düşüncenin” problem çözme ve karar verme sürecinde nasıl kullanılabileceği konularına ağırlık verilmesi amaçlanmaktadır.
İÇERİK:
Tanım ve Terimler (Proses, Problem, Hata, Kusur vb. tanımlar),
Değişim ve Problem Nedir, Probleme Duyarlılık,
Problem ve Çözüm, Sıfır Hata Sistemi “ZQC.”
Kai-zen, Sürekli iyileştirme, sıfır hata,
Veri ve Veri toplama, Tally diyag. veri analizi, İstatistik,
Süreçlerin (process) Kontrolü,
Problemin çıkma nedenleri (Varyasyon),
Problem çözme teknikleri,
Problem çözme adımları,
PUKÖ. Metodolojisi, 5N, 1K, Metodu, Ağaç Diyagramı,
TRIZ. Metodu, Piktografi, Altı Şapkalı Düşünme Tekniği,
Kıyaslama, Beyin fırtınası, Nominal Grup tekniği, G8D.sistemi,
Sebep-Sonuç diyagramı,(Balık Kılçığı diyagramı), CEDAC. Sistemi,
Akış şeması, ağaç şeması, Nitel özellikler, Değişken özellikler
Kontrol (control charts) diyagramları, (x-R, p, up, c, u,)
Normal Dağılım, Histogram, Pareto analizi,
Korelasyon (ilişkilendirme- serpilme) diyagramı,
Gruplandırma tekniği,
Soru-Cevap, Ekip çalışmaları
KATILIMCILAR :
Kendini Geliştirmek isteyen yöneticiler, Üst ve orta kademe yöneticileri, Kalite müdürleri ve mühendisleri, Kalite Kontrol elemanları, teknik elemanlar, operatörler Kalite İyileştirme Çemberlerinde/ iyileştirme ekiplerinde uygulamalarını yürütmekte, Yönetim Sistemleri konularında çalışan kişiler.
YÖNTEM
Katılımcılara, içerikteki konular önceden hazırlanmış yansılar üzerinden anlatılacak, Problem Çözme Teknikleri Konusunda farkındalık yaratılacak. Gruplara ayrılan katılımcılar ile uygulamalı çalışmalar yapılacak, soru ve cevaplar şeklinde konuların benimsetilmesine çalışılacaktır.
Eğitim Yöntemleri :
Anlatım, örnek olaylar, tartışma, uygulamalar.
Eğitim Bilgileri :
Eğitimler
Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (10 kişi ile sınırlıdır)
Sertifika
Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.
Eğitim Fiyatı İçerisine
Eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.
Eğitim Rezervasyonu
Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir e-mail gönderilir. Bu e-mail ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.
İndirim Koşulları
Aynı firmadan 3 kişi katılımında %10
Aynı firmadan 4-6 kişi katılımında %15
Aynı firmadan 6`dan fazla kişi katılımında %20
Bireysel katılım için bilgi isteyiniz.
Eğitim Saatleri
10.00-17.00
Eğitim Yeri
Taksim- Otel /İstanbul
Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz. Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu
|
Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .
Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.
Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
Çay-Kahve ve ikramlar
Eğitim notları (Basılı)
Sertifika
Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.
10.00-11.10 Eğitim
11.10-11.20 Ara
11.20-12.30 Eğitim
12.30-13.30 Yemek arası
13.30-14.45 Eğitim
14.45-15.00 Ara
15.00-17.00 Eğitim
Copyright Biymed Akademi 2006-2024