Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Büyük Müşteri Yönetimi Eğitimi

Büyük Müşteri Yönetimi Eğitimi

Büyük Müşteri Yönetimi Eğitimi

Eğitimin amacı:

Şirketin gelecek ve şimdiki cirolarının kaynağı olan Büyük müşterilerle doğru ilişkilerin kurulması ve yönetilmesini sağlamak. Büyük müşterilerin karlı ve sürekli olmasını sağlayacak önlemleri almak üzere yeni iş alışkanlıkları öğrenmek ve geliştirmek.

 

Eğitimden elde edilecek yararlar:

  • Katılımcıların Büyük Müşteri konusundaki farkındalıkları gelişecek

  • Müşteri ilişkileri konusunda doğru işlerin doğru şekilde yapılma yöntemleri öğrenilecek. Büyük Müşteri kazanılması ve elde tutulması sağlanacak

  • Katılımcılar, kendilerini ve Büyük Müşteri ilişkilerini daha iyi yönettikleri için hem daha çok işi daha iyi bir şekilde üretecek hem de kendilerini daha rahat ve huzurlu hissedecekler

  • Şirketin gücünün sahaya yansıtılması sağlanacak

  • Şirket iş sonuçlarına ulaşılmasına katkıda bulunulacak

Eğitim içeriği:

  • Büyük Müşteri ne demektir?

  • Büyük Müşteriler hangi kriterlere göre tespit edilir?

  • Müşteri bilgileri derleme ve değerlendirme( analiz çalışması)

  • Büyük Müşteriler için hedef koyma

  • Kendimizi ve rakiplerimizi değerlendirme

  • Büyük Müşterilerle ilişki kurma ve bu ilişkiyi yönetm

  • Büyük müşteri içindeki karar mekanizması ve bunu etkileme

  • Stratejik gelişim planı hazırlama

Eğitim Yöntemi:

Eğitim uygulamalı olarak sürdürülecektir.

 

Katılımcılar:

Büyük Müşterilerle ile teması olan çalışanlar eğitime katılabilir.

 

Eğitim Bilgileri :

  1. Eğitimler Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (12 kişi ile sınırlıdır)

  2. Eğitim Fiyatı İçerisine Öğle yemeği, eğitim dokümanları, ikramlar, katılım sertifikası dahildir.

  3. Eğitim Rezervasyonu Aşağıdaki form ile ön kaydınız yapılmış olur. Formu doldurduktan sonra ön kaydınız yapılıp yapılmadığına dair bir e-mail gönderilir. Bu e-mail ile birlikte kesin kayıt formu ve ödeme bilgileri tarafınıza iletilir. Ödeme yapılmadan kesin kaydınız yapılmaz.

Eğitim Bilgileri


Büyük Müşteri Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler