İşletme Verimliliği Eğitimi – iletişim – Motivasyo

Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

Kurumsal Gelişim Eğitimleri - Kurumsal Gelişim

İşletme Verimliliği Eğitimi – iletişim – Motivasyo

Eğitim Adı : İşletme Verimliliği Eğitimi – iletişim – Motivasyo
Eğitim Başlama Tarihi : 05.10.2019
Eğitim Bitiş Tarihi : 06.10.2019
Eğitim Saatleri : 10.00 - 17.00
Eğitimin toplam bedeli : 1250 TL + KDV
Eğitimin Yapılacağı Yer : Taksim Nippon Otel - İstanbul
Minimum Katılımcı sayısı : 4 Kişi (En az 4 kişi ile açılır)
Maksimum Katılımcı sayısı : 15 Kişi
Kayıt formu : Ön Kayıt / Kesin Kayıt
 

İşletme Verimliliği Eğitimi

İşletme Verimliliği Eğitimi, karlılık, büyüme ve sürdürülebilir kavramlarının ön planda tutulduğu günümüz koşullarında, işletme içi iş görenlerin ve bunlara bağlı tüm ekiplerin de verimliliği esas olmaktadır.

İşletme içerisinde var olan, misyon ve vizyon ile tanımlanmış değerleri daha kalıcı hale getirebilecek teknikleri ve öğretileri içeren İşletme Verimliliği Eğitimi kapsamında, grup çalışmaları ile desteklenen öğretiler ön planda olacaktır.

İçerikte belirlenen konuların karma bir yapı içerisinde teorik olarak sunulması yansıra örnek olaylar ve görsel öğretiler ile desteklenen bir eğitim uygulaması yapılacaktır.

İşletme Verimliliği Eğitiminin süresi 2 gündür.

Kimle Katılmalı

İşletme içerisinde aktif ve katılımcı değer üreten her tür çalışan

Eğitim İçeriği

FARKINDALIK VE TANIMA

  • Farkındalık teknikleri
  • Kendimizi tanıyalım
  • Değer üreteme yöntemleri
  • Kişisel atalet ve yapısal değişim sorunları
  • Tanımak için esas olan çalışmalar
  • Kendimizi yönetme ve yöneltme teknikleri
  • Karşımızdaki tanıma ve ikna modelleri
  • Profesyonel ve kurumsal davranış

GRUP ÇALIŞMASI VE SONUÇ ÜRETME

  • Grup temelli çalışma kuralları
  • Grup psikolojisi
  • Birlikte çalışma ve karşılaşılan sorunlar
  • Etkin takım çalışması
  • Takım çalışmasını bozan etkenler ve giderilmesi
  • Verimli takım çalışmaları
  • Takım çalışmalarında liderlik ve etkinlik
  • Grup çalışmalarında zaman yönetimi

TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

  • İletişim Çeşitleri
  • Empatik İletişim Nedir?
  • Empati Basamakları
  • Empatide sen dili ve ben dili nerede kullanılır?
  • Empati İle İletişim Eğitimi
  • Neler empatiyi engeller?
  • Önyargı ve empati
  • İletişimde Uyum ve Ahenk
  • Kaliteli iletişim kavramına bakışı
  • Sözsüz İletişim
  • Beden Dilinin Etkin Kullanımı
  • İletişim Tarzımız
  • İletişim Engelleri ve Aşma Yolları
  • Müşteri Beklentileri nelerdir?
  • Uzun Dönemli Müşteri Yaklaşımı ve Güven İlişkisi, Sadık müşteri yaratabilmek
  • Müşteri Tipleri ve Müşteri Tiplerine Uygun İlişki Biçimleri
  • Müşteri Şikayetlerinin Önemi, şikayet bir şans mı?
  • Aşırı müşteri taleplerinin karşılanmasındaki teknikler, müşteriyi kaybetmemek yaklaşımları
  • Şikayet sürecinde Alınması Gereken Önlemler
  • Şikayet Karşılama ve Çözüm Süreci, beklentiler

MOTİVASYON VE EKİP VERİMLİLİĞİ

  • İşletmelerde motivasyon uygulamalarının gerekçeleri ve etkileri
  • Motivasyonun olumlu olumsuz etkileri
  • Denge faktörlerini n analizi
  • Yönetimsel modellerin motivasyon üzerindeki değişimleri ve etkileri
  • Firma imajının ve marka değerinin motivasyonel etkileri
  • Motivasyonel stratejilerde kullanılan araçlar ve kullanım teknikleri
  • Örgütsel ve yönetsel motivler
  • İşletme yönetiminde verimlilik konsepti
  • İşletme içi verimlilik Faktörleri
  • Verimlilik etkisinde değişebilecek veya değişemeyecek etkenler
  • Motivasyon-Verimlilik ilişkisinde birey-örgüt etkileşimi
  • Motivasyon-Verimlilik ilişkisinde işgören-iş ve işveren etkileşimi

DUYGUSAL ZEKA

  • Duygusal Zekâ Nedir? :
  • “Duygusal Zekâ” kavramına ilişkin bilinmesi gerekenler
  • Duygularınızı Anlamak:
  • Olumlu ya da olumsuz duygular nasıl ortaya çıkar
  • Duygularınızı Yönetmek
  • Empati
  • Başkalarının duygularını anlama, bakış açılarını görme ve sıkıntılarına ilgi gösterme
  • İlişkilerinizi Yönetmek
  • İnsanlar ile daha iyi ilişkiler kurabilme

İŞYERİNDE YETKİNLİK VE DELEGASYON

  • İş modelimiz ne? Buna göre yetkinlik modelimiz nasıl olmalı?
  • Şirketimizi Etkileyecek Dış gerçekler:
  • Şirketimizin içinde bulunduğu ortamda neler oluyor?
  • Stratejik odak: Kazanmak için stratejimiz ne?
  • Organizasyonel kabiliyetler: stratejiyi yetkinlik modeline uyarlamak için hangi organizasyonel kabiliyetlere (şirket yetkinliklerine) ihtiyacımız var?
  • Temel Yetkinlikleri belirlemede Organizasyonel Yetkinliklerin kullanımı.

DELEGASYON

  • Görev aktarma ve devretme
  • Yetki kullanımı
  • Yetkisizlik tanımı
  • Karar verme ve uygulama
  • Sorun çözen yetki devri
  • Vekalet tanımı

Referanslarımız

Bilgi Alma ve Kayıt Formu Eğitime başvuru için aşağıdaki tüm bölümleri doldurmak zorunludur.
Mesajınız Gönderilmiştir. Teşekkürler

Eğitim Bilgileri


İşletme Verimliliği Eğitimi – iletişim – Motivasyo Diğer Tarihler
Eğitimin Tarihi Eğitimin Verileceği Yer Eğitim Fiyatı Kayıt Formu
5 Ekim 2019
6 Ekim 2019
Taksim Nippon Otel
İstanbul
1250 TL+KDV Kayıt Formu
  • Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
  • Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

  • Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 4-5 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
  • Aynı firmadan 6'dan fazla kişi katılımında %20 indirim uygulanır.
  • Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
  • Öğle yemekleri
  • Çay-Kahve ve ikramlar
  • Eğitim notları (Basılı)
  • Sertifika
  • Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar


KURUMUNUZA ÖZEL EĞİTİM
İşletme Verimliliği Eğitimi – iletişim – Motivasyo
Firmanız hangi şehirde olursa olsun, bu eğitimi istediğiniz tarihler arasında kendi firmanızda bir grup olarak almak isterseniz. Uzman eğitmenlerimiz sizin yerinize gelerek bu eğitimi gerçekleştirebilmektedir. Firmanıza özel grup eğitimleri için bizimle bağlantıya geçerek teklif isteyiniz.

Kuruma Özel Eğitim Teklif İsteme Formu

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.