Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Kurum İçi İletişim ve İlişki Yönetimi Eğitimi

Kurum İçi İletişim ve İlişki Yönetimi Eğitimi

Kurum İçi İletişim ve İlişki Yönetimi Eğitimi

Kurum İçi İletişim ve İlişki Yönetimi Eğitimi

Eğitim içeriği

  • Kurum Kültürü, Organizasyon Yapısı ve Kurumsal İletişim Üçlemesi
  • İşletmelerde Değer Yaratan Faaliyetlerin Belirlenmesi, Değer Zinciri Analizi
  • Değer Yaratma / Değer Katma Kültürü
  • Bireysel Hedeflerle Kurumsal Hedeflerin Uzlaşması
  • İletişimin Temel Öğeleri
  • İletişimde Bireysellik ( İletişimde Güçlü ve Zayıf Yanlarımızın Analizi )
  • Olumlu Zihinsel Tutum
  • Tutum Nedir? Olumlu Zihinsel Tutum Nedir?
  • Tutumlar Nasıl Değişir ve Değiştirilir?
  • Tutumları Nasıl Etkileriz?
  • Empati Nedir?
  • Bireysel Fayda, İlişkisel Fayda, İşyerinde Fayda
  • Kişilerarası Empati, İletişim Düzeyine Yansıması
  • Ast – Üst İlişkilerinde Empati, İletişim Düzeyine Yansıması
  • Müşteri İlişkilerinde Empati, İhtiyaç ve Beklenti Yönetimi, İletişim Düzeyine Yansıması
  • Paydaş Kanal ve Tedarikçi İlişkilerinde Empati, Fayda Analizi, İletişim Düzeyine Yansıması
  • Toplumsal Fayda, Uyum, İşbirliği ve Empati
  • İlkeli İletişim, Sürdürülebilir İlişki
  • İletişim Mümkün Olmadığı Durumlar ( Çatışma Yönetiminden Uzlaşma Kültürüne Geçiş ( Uygulama )
  • “Hayır”larımız ve “Evetlerimiz ( Uygulama )
  • Kurumsal ve Bireysel Stres Yönetimi
  • Stres Kaynaklarının Analizi
  • Stresin Görünür Hale Getirilmesi, Ölçülmesi
  • Stresin Yönetilmesi
  • Kurumsal ve Bireysel Motivasyon
  • Motivasyon Kaynakları
  • Motivasyonu Bozan Bireysel ve kurumsal Etkenler
  • Motivasyon Araçlarının Kullanımı
  • Kurumsal İletişim Alanları
  • Kurum İçi Protokol İletişimi
  • Takım Çalışması ve Toplantı İletişimi
  • Delegasyon, Coaching ve Liderlik İletişimi
  • Denetim İletişimi
  • Kurum İçi Etkili İletişim Faydaları
  • Aidiyet Bilinci, Kurumsallık Yolculuğu
  • Toplantı, Geribildirim ve Maliyet Verimliliği
  • Müşteri Memnuniyeti Verimliliği
  • Yönetişim ve Kurumsal İletişim

Eğitim Bilgileri


Kurum İçi İletişim ve İlişki Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler