Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Etkin Tahsilat/Alacak ve Müşteri İlişkileri Denge Yönetimi Eğitimi

Etkin Tahsilat/Alacak ve Müşteri İlişkileri Denge Yönetimi Eğitimi

Etkin Tahsilat/Alacak ve Müşteri İlişkileri Denge Yönetimi Eğitimi


Etkin Tahsilat/Alacak ve Müşteri İlişkileri Denge Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Amacı

Satışın kapanması satışın bittiği anlamına gelmez. Satış satılan ürüne ait ücretin tahsil edilmesiyle ilk finale erişir. Bu nedenle risk değerlendirme faaliyetleriyle start alır, zira geri dönüşü sağlanamayan veya geç sağlanan satış yapılan bir yatırımdır ve en önemli etkisi sermaye üzerindedir. Diğer önemli bir husus ise bir şirketin can damarı olan nakit akışı üzerindeki etkisidir. Bu eğitim, alacak risklerine karşın nasıl bir şirket içi sistem kurulması gerektiğini ve müşteri ilişkilerinde dengeyi bozmadan hangi yöntemlerin izleneceği hususunda alt ve üst yapılanmanın anahtar süreçlerini katılımcılara aktarmayı hedeflemektedir.

Kimler Katılmalı

Satış yöneticileri, finans departmanı çalışanları

Eğitim Yöntemi

Teorik çerçeve çalışmaları, birim yapılanma ve organizasyon uygulamaları, grup çalışmaları, Örneklemeler ve tartışmalar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Satış- tahsilat bağlantılarını fark etmek
  • Hataların ortaya konması
  • Müşteri takip yöntemleri
  • Alacak takiplerinin güncellemesi ve geri bildirimler
  • Tahsilat performans ölçümleri teknikleri
  • Risk yönetimine paralel Alacak Yönetim Sistematiğinin oluşturulması

Eğitim içeriği

  • Tahsilat Ekibi
  • Tahsilat sürecini etkileyen unsurlar
  • Tahsilat takibinin sistematizasyonu
  • Tahsilatta vadenin önemi ve şirkete yansımaları
  • Tahsilat devir hızı Analizi
  • Kıymetli evrak bilgileri: Çek ve Senet
  • Kıymetli evrak kriterleri
  • Ciro işlemleri: Yetkili İmza, Kaşe vb.
  • Karşılıksız çek ya da senet Durumları
  • Borçlu İtirazlarını Karşılama
  • Borçlu İle İletişim ve Yaklaşım

Eğitim Bilgileri


Etkin Tahsilat/Alacak ve Müşteri İlişkileri Denge Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Kayıt Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler