Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Telefonla Tahsilat Yönetimi Ve Teknik Yaklaşımlar Eğitimi

Telefonla Tahsilat Yönetimi Ve Teknik Yaklaşımlar Eğitimi

Telefonla Tahsilat Yönetimi Ve Teknik Yaklaşımlar Eğitimi

Telefonla Tahsilat Yönetimi Ve Teknik Yaklaşımlar Eğitimi

Eğitimin Amacı

Şirketlerde öncelikle Satış, Finans-Takip ve tahsilat bölümlerinin etkin tahsilat, müzakere, ikna süreçlerinin çatışma olasılıklarını da hesaplayarak, belirli teknikler vasıtasıyla başarı ile sonuçlandırılması için nasıl yönetilmesi gerektiğini ve bununla ilgili bilgi, beceri ve yetkinliklerin kazandırılması amaçlamaktadır.

Kimler Katılmalı

Şirketlerde Tahsilat-Satış ve ödemelerle ilgili telefonda görüşme yapan kişi ve bölümler

Eğitim Yöntemi

Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, tahsilat teknikleri, örneklemeler ve tartışmalar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Kalite Anlayışı
  • Tahsilat Temelleri ve Aşamalar
  • Müşteriyi dinleme-kavrama
  • Etkili isteme ve ikna yöntemleri
  • Kişiselleştirmeme
  • Stresi Yansıtmamak

Eğitim içeriği

  • Kalite Anlayışı
  • Tahsilat Temelleri ve Aşamalar
  • Telefon öncesi hazırlık
  • Açılışta İlk İzlenim ve Muhatabı Tanımaya Çalışma
  • Etkili teklif ve ilgi çekme
  • Müşteriyi dinleme-kavrama
  • Sorunlu müşterileri ikna etme
  • İtirazlarla Baş Etme
  • Pazarlık aşamaları
  • Tahsilat için açılış cümlesi oluşturma
  • Telefonda Kullanılması İstenmeyen İfadeler
  • Telefonda Duyguları Kontrol Edebilmek
  • Stresi Yansıtmamak
  • Kişiselleştirmeme
  • Müşteriye Profesyonelce Davranmak
  • Empati
  • Tahsilâtta Doğru Muhatapların Bulunması
  • Görüşmenin Sorumluluğunu Almak
  • Telefonda Ses Tonu Yükselen Müşteriler İçin Davranış Şekli
  • Filtrelerle başa çıkma
  • Etkili isteme ve ikna yöntemleri
  • Telefonda Sonuca Ulaşmak
  • Ödeme Sözü Alma: Tahsilatı Kapama Teknikleri
  • Kazan-kazan anlayışı
  • Görüşme sonrası sistematik iş takibi

Eğitim Bilgileri


Telefonla Tahsilat Yönetimi Ve Teknik Yaklaşımlar Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler