Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Süreçlerle Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Süreçlerle Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Süreçlerle Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Süreçlerle Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Amacı

Müşteri İlişkileri kendine özgün, hatta bazen bağımsız bir sahadır şirketler açısından. Bu iki hususun farkına varan firmaların sayısı çok fazla değildir. Bunu kavrayan ve buna göre yönetim felsefesi oluşturanlar, her yönden önde gidenler olacaktır. Müşteri İlişkilerinin çift yönlü etkinliğinin fark edilmesini ve ilişki yönetimini buna göre yapılandırmanın sistematiğini aktarmak bu eğitimin başlıca amacıdır.

Kimler Katılmalı

Üst ve orta düzey yöneticiler, yönetici adayları, tüm diğer çalışanlar ve Üniversite öğrencileri

Eğitim Yöntemi

Teorik alt yapı çalışmaları, Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, örneklemeler ve tartışmalar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Tarihsel Gelişim, Kavramlar ve Yönetişim Temelli İlkeler
  • Müşteri İlişkileri Süreç Yönetimi: Döngüsel Yaklaşım Modeli
  • Çift yönlü Modelleme: Müşterinin Analizi
  • Şirket Bünyesine Uygun Modüllerin Oluşturulması
  • Kendi Kalite Sistemini Oluşturmak: CRM’DE Alt- ve Üstyapı
  • Değerlendirme, Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler
  • Betimleyici İstatistiki Analiz: Uygulanmayan Değerlendirmeler Sorunu
  • İK ve Satış Biriminin Ortak Koordinatörlük Rolü

Eğitim içeriği

  • Tarihsel Gelişim
  • Kavramlar ve Yönetişim Temelli İlkeler
  • Müşteri İlişkileri Süreç Yönetimi: Döngüsel Yaklaşım Modeli
  • Çift yönlü Modelleme: Müşterinin Analizi
  • Şirket Bünyesine Uygun Modüllerin Oluşturulması
  • İlişki ve İletişimde Koordineli Olmak
  • Müşteri Beklentilerini Bilmenin Ötesi: Beklenti Oluşturmak ve Tercihleri Etkilemek
  • Standartlar, İletişim ve İç Eğitim Etkinliği: Bilinçlenme
  • Kendi Kalite Sistemini Oluşturmak: CRM’DE Alt- ve Üstyapı
  • CRM’de Metodoloji: Sistem Yönlü Uygulamalar ve Özgün Pratik
  • Müşteri Şikâyetlerinin Dönüşümü
  • Değerlendirme, Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler
  • Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi: Bilimsel Analizlerin Ciddiyeti ve Uygulama
  • Betimleyici İstatistiki Analiz: Uygulanmayan Değerlendirmeler Sorunu
  • Sürekli İyileştirme Şartı: Sabırlı Bilinç Faktörü
  • Müşterinin Muhatap Anlayışı: İşletmenin Tümü Müşterinin Muhatabıdır
  • Satış Biriminin Koordinatörlük Rolü
  • İnsan Kaynakları’nın Önemi
  • Velinimet Bilincinin Önemi: Maaşımı patron değil, müşteri öder

Eğitim Bilgileri


Süreçlerle Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler