Sözleşme Yönetimi Eğitimi
Çatışma Yönetimi Eğitimi
Mali Tablolar Analizi Eğitimi
Copyright Biymed Akademi 2006-2024
Telefon : 0 212 230 9009
Email: egitim@biymed.com.tr
Süreçlerle Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi
Eğitimin Amacı
Müşteri İlişkileri kendine özgün, hatta bazen bağımsız bir sahadır şirketler açısından. Bu iki hususun farkına varan firmaların sayısı çok fazla değildir. Bunu kavrayan ve buna göre yönetim felsefesi oluşturanlar, her yönden önde gidenler olacaktır. Müşteri İlişkilerinin çift yönlü etkinliğinin fark edilmesini ve ilişki yönetimini buna göre yapılandırmanın sistematiğini aktarmak bu eğitimin başlıca amacıdır.
Kimler Katılmalı
Üst ve orta düzey yöneticiler, yönetici adayları, tüm diğer çalışanlar ve Üniversite öğrencileri
Eğitim Yöntemi
Teorik alt yapı çalışmaları, Uygulamalı bireysel ve grup çalışmaları, örneklemeler ve tartışmalar
Eğitimden elde edilecek yararlar
Eğitim içeriği
Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz. Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu
|
Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .
Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.
Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
Çay-Kahve ve ikramlar
Eğitim notları (Basılı)
Sertifika
Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.
10.00-11.10 Eğitim
11.10-11.20 Ara
11.20-12.30 Eğitim
12.30-13.30 Yemek arası
13.30-14.45 Eğitim
14.45-15.00 Ara
15.00-17.00 Eğitim
Copyright Biymed Akademi 2006-2024