Sözleşme Yönetimi Eğitimi
Çatışma Yönetimi Eğitimi
Mali Tablolar Analizi Eğitimi
Copyright Biymed Akademi 2006-2024
Telefon : 0 212 230 9009
Email: egitim@biymed.com.tr
Çağrı Merkezi için Stres Yönetimi Eğitimi
Eğitimin Amacı
Yoğun müşteri görüşmeleri, şikâyete çözüm bulma ya da satış yapma baskısı, sürekli takip edilen performans gibi nedenler yüzünden çağrı merkezi, çalışanların stresle başa çıkma tekniklerine en fazla ihtiyaç duyduğu alanlardan biridir. Her gün ortalama 200 görüşme yapan çağrı merkezi çalışanları, işlerini etkin ve verimli şekilde yapabilmek için öncelikle kendi streslerini ve olumsuz duygularını kontrol altına alabilmelidir.
Bu eğitimde, çağrı merkezinde stresinizi nasıl daha kolay kontrol edebileceğinizi doğrudan görebileceksiniz.
Kimler Katılmalı
Çağrı merkezi yöneticileri ve çalışanları
Eğitim Yöntemi
Role-playler, oyunlar, grup çalışmaları ve sunumlar
Eğitimden elde edilecek yararlar
Eğitim içeriği
Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz. Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu
|
Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)
Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .
Eğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.
Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.
Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.
Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.
Çay-Kahve ve ikramlar
Eğitim notları (Basılı)
Sertifika
Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.
10.00-11.10 Eğitim
11.10-11.20 Ara
11.20-12.30 Eğitim
12.30-13.30 Yemek arası
13.30-14.45 Eğitim
14.45-15.00 Ara
15.00-17.00 Eğitim
Copyright Biymed Akademi 2006-2024