Telefon : 0 212 230 9009

Email: egitim@biymed.com.tr

Çağrı Merkezi için Stres Yönetimi Eğitimi

Çağrı Merkezi için Stres Yönetimi Eğitimi

Çağrı Merkezi için Stres Yönetimi Eğitimi

Çağrı Merkezi için Stres Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Amacı

Yoğun müşteri görüşmeleri, şikâyete çözüm bulma ya da satış yapma baskısı, sürekli takip edilen performans gibi nedenler yüzünden çağrı merkezi, çalışanların stresle başa çıkma tekniklerine en fazla ihtiyaç duyduğu alanlardan biridir. Her gün ortalama 200 görüşme yapan çağrı merkezi çalışanları, işlerini etkin ve verimli şekilde yapabilmek için öncelikle kendi streslerini ve olumsuz duygularını kontrol altına alabilmelidir.

Bu eğitimde, çağrı merkezinde stresinizi nasıl daha kolay kontrol edebileceğinizi doğrudan görebileceksiniz.

Kimler Katılmalı

Çağrı merkezi yöneticileri ve çalışanları

Eğitim Yöntemi

Role-playler, oyunlar, grup çalışmaları ve sunumlar

Eğitimden elde edilecek yararlar

  • Bedensel, zihinsel ve davranışsal teknikler yoluyla kendi stresiyle başa çıkarak karşısındakine sağlıklı tepkiler verme,
  • Stresin temelindeki en yoğun duygu olan kızgınlıkla başa çıkma,
  • Ne yapamayacağını değil ne yapabileceğini söyleyerek olumsuz durumu olumluya çevirme,
  • Karşısındakine “anlaşıldım, önemsendim” duygusu yaşatma,
  • Kızgın müşterinin çağrısını olumlu duygularla sonlandırarak yeni iş fırsatları yaratma,
  • Stresi, performansını artırmasını sağlayan enerjiye dönüştürme,
  • Karşısındakine yansıtmadan olumsuz duygularıyla başa çıkma,
  • Ruh ve beden sağlığını koruma

Eğitim içeriği

  • Müşteri Temsilcileri ve Stres
  • Stresle Başa Çıkma Yöntemleri
  • Stresin Yararları
  • Bedensel, zihinsel ve davranışsal teknikler yoluyla kendi stresiyle başa çıkarak karşısındakine sağlıklı tepkiler verme
  • Stresin temelindeki en yoğun duygu olan kızgınlıkla başa çıkma
  • Kızgın müşterinin çağrısını olumlu duygularla sonlandırarak yeni iş fırsatları yaratma
  • Stresi, performansını artırmasını sağlayan enerjiye dönüştürme
  • Karşısındakine yansıtmadan olumsuz duygularıyla başa çıkma
  • Ruh ve beden sağlığını koruma
  • Stresle Başa Çıkabilen Kişilerin Özellikleri
  • Profesyonel Yaklaşım

Eğitim Bilgileri


Çağrı Merkezi için Stres Yönetimi Eğitimi Eğitiminin Tarihi Girilmemiş veya Tarihi Geçmiş Olabilir.

Bu eğitime Ön Kayıt yaptırmak veya Kurumsal olarak bu eğitimi Sizin firmanızda almak isterseniz aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.

Ön Kayıt veya Kurumsal Başvuru Formu

 

Eğitimlerimiz düzenli olarak açılmaktadır. (16 kişi ile sınırlıdır)

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel kurumsal eğitim olarak firmanın kendi yerinde veya belirlediği yerde yapılabilmektedir .

Biymed Eğitim Sertifika ÖrneğiEğitim süresinin % 80 ve üzerinde olan katılımlarda katılımcılarımıza “Başarı Sertifikası“ verilmektedir.

İndirim Koşulları

Aynı firmadan 3 kişi katılımında %5 indirim uygulanır.

Aynı firmadan 4-5-6-7 kişi katılımında %10 indirim uygulanır.

Bireysel katılımlarda %10 indirim uygulanır.

Eğitim Bedeline Dahil Olanlar

Çay-Kahve ve ikramlar

Eğitim notları (Basılı)

Sertifika

Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar Eğitime Dahil olanlar

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 Saatleri arasında yapılmaktadır. 12.30-13.30 Yemek arası olup öğleden önce ve öğleden sonra 10 dakika çay-kahve arası verilmektedir.


Eğitim Saatleri

10.00-11.10 Eğitim

11.10-11.20 Ara

11.20-12.30 Eğitim

12.30-13.30 Yemek arası

13.30-14.45 Eğitim

14.45-15.00 Ara

15.00-17.00 Eğitim


Bilgi Formu

Kurumsal Eğitimler


Kurumsal Eğitimler