Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

İŞ HUKUKU PLANLAMA BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ

Yazdırılabilir versiyon   Geri
14538 görüntülenme
İŞ HUKUKU PLANLAMA BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ

İş Hukuku Planlama Bilgilendirme Eğitimi

AMAÇ

Katılımcıların, iş hukukunun temel amaç ve ilkeleri tarafların sorumluluk, hak ve yükümlülükleri hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.

İÇERİK

  • İş Hukukunun temel amaç ve ilkeleri,

  • İSG. ile ilgili ulusal Mevzuatlar,

  • Yasal Yetkilerin Rolleri,

  • İşçi, işveren, alt işveren, işveren vekili kavramları ve İSG. açısından önemi,

  • İŞVERENLERİN sorumlulukları, hak ve yükümlülükleri, hukuki dayanağı,

  • İşverenlerin idari ve cezai sorumlulukları,

  • İşverenlerin kusurlu olması durumunda ödeyecekleri tazminatlar(Maddi-Manevi tazminatlar, Destekten yoksun kalma Tazminatı, Rücü tazminatı,

  • İşveren Vekilinin sorumluluğu,

  • İŞÇİLERİN hak ve yükümlülükleri,

  • İş Güvenliği Uzmanlarının hak ve yükümlülükleri,

  • İş Güvencesine ilişkin genel esaslar,

  • SENDİKALARIN Sorumluluğu, Toplu iş Sözleşmelerinden Yararlanılması,

  • İş Kazası, Meslek Hastalıklarının Hukuki Yapısı

  • 5510:2006 sayılı SOSYAL SİGORTALAR ve GENEL SAĞLIK SİGORTALAR ve GENEL SAĞLIK SİGORTASI KANUNU, Sosyal Güvenlik alanında çalışanların hakları (Sigortalılık, sağlık nedeniyle Raporlu olunan günler, Sağlık Yardımları, Maluliyet, Emeklilik ve diğer yardımlar)

  • Sonuçlanmış Yargı Kararları ve çeşitli örnekler,

SÜRE: 1 gün

KİMLER KATILMALI

İşverenler, İşveren vekilleri, İSG. Uzmanları, Personel ve idari işlerde, İN-KA departmanlarında çalışan kişiler, şefler, Mühendisler, İşçiler, işçi temsilcileri, Sendika yöneticileri ve çalışanlarının katılımları önerilmektedir.

YÖNTEM
Katılımcılara, içerikteki konular önceden hazırlanmış yansılar üzerinden anlatılacak, “Önce ve Sonra sorular” ile katılımcıların bilgi düzeyleri kontrol edilecek sonra gerekli bilgiler ile katılımcılarda farkındalık yaratılacaktır.
Ders sonunda, dersin özeti yapılıp, soru ve cevaplar ile Yargıtay kararlarıyla İŞ HUKUKU konuları öğretilmeye çalışılacaktır.

Daha fazla bilgi : http://www.biymed.com.tr/Detay2.asp?id=767



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.