Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI

Yazdırılabilir versiyon   Geri
13099 görüntülenme
STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI

Stratejik İnsan Kaynakları

Katılımcılar, insan kaynakları stratejilerini, kurum kültürü ve stratejileri ile uyumlu hale getirerek değer yaratmayı öğreneceklerdir.

Kimler Katılmalı:

İK tecrübesine sahip veya farklı bir departmandan İK departmanına geçmiş / geçecek olan, diğer departmanların yöneticileriyle çalışan / çalışması planlanan, İK departmanında lider olarak görev yapan ya da ileride liderlik pozisyonuna getirilmesi düşünülen, yüksek potansiyelli ve başarılı olabilmesi için stratejik düşünmesi kritik kişiler

Kısaca:

İK nasıl değer yaratır?: Bu eğitim İK profesyoneli olarak şirket paydaşları – müşteriler, ortaklar, yatırımcılar, çalışanlar - için nasıl değer yaratacağınızı öğrenmenizi sağlayacaktır. Bu değeri yarattığınızda paydaşların gözünde şirket stratejilerini hayata geçirmekte ne kadar kritik bir rol üstlendiğiniz anlaşılacaktır. Bundan sonra önünüzdeki engel “stratejik olmak” değil, değişen ekonomik ortam ve şirket stratejilerine uygun olarak geliştireceğiniz katma değerli hizmetlerle “stratejik kalmak” olacaktır.

  • Strateji nedir, ne değildir?

  • Kurumumuzda stratejinin varlığını test edelim,

  • Açık ve net bir strateji oluşturulmasında insan kaynaklarının rolü

  • Vaka çalışması. Grupların vakaya göre aksiyon planlamaları.

  • Stratejiye Geçiş Modeli:

  • İş modelimiz ne, İK yapılanmamız nasıl?

  • Şirketimizin içinde bulunduğu ortamda neler oluyor?

  • Kazanmak için stratejimiz ne?

  • Hangi organizasyonel kabiliyetlere ihtiyacımız var?

  • Hangi İK uygulamalarını önceliklendirmeli ve bunlara nasıl yatırım yapmalıyız?

  • Hangi aksiyonları almalıyız? Aksiyonların birbiriyle uyumlu olduklarından nasıl emin olabiliriz?

  • Gelişimi nasıl ölçebiliriz?



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.