Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

ETKİN İLETİŞİM VE İLİŞKİ YÖNETİMİ

Yazdırılabilir versiyon   Geri
13743 görüntülenme
ETKİN İLETİŞİM VE İLİŞKİ YÖNETİMİ

Etkin iletişim ve ilişki Yönetimi

Eğitimin Amacı :

İletişimin öneminin gittikçe arttığı iş dünyasında, eğitime katılanların daha etkili iletişimci olabilmeleri adına, hayatın vazgeçilmez bir parçası olan iletişimi doğru gerçekleştirebilmelerini sağlayabilmek. İnsan ilişkilerini sağlam temellere oturtmak için gerekli bilgi ve becerileri elde etmelerini sağlamak. Söylenenlerin/yapılanların gücünü ve etkisini artırarak tarafların daha iyi işbirliği kurmasını sağlamaktır.

Eğitim İçeriği :

  • Başarılı İletişimin Temel Öğeleri

  • En Yaygın İletişim Hataları

    • İletişim Hatalarından Kaynaklı Genel Sorunlar

    • İletişim Hatalarının İç ve Dış Kaynaklı Sebepleri

  • İletişim Türleri

    • İletişim Türlerine Göre Başarılı İletişim Taktikleri

  • İletişimde Dil ve İfadelerin Önemi

  • İletişimde Beden Dili

  • Hedef Odaklı İletişim

  • İletişimde İstikrar ve İlişki Yönetimine Geçiş

  • İlişki Yönetimi Dinamikleri

  • Hedef Odaklı İlişki Yönetimi

  • İletişim ve İlişki Yönetiminin Özel Hayattaki Önemi

  • İletişim ve İlişki Yönetiminin Profesyonel Hayattaki Önemi

    • Hiyerarşik İlişki Yönetiminde Temel Prensipler

    • Müşteri İlişkileri Yönetiminin Temel Prensipleri

    • Tedarikçiler ve 3. Partiler ile İlişki Yönetimi

  • İletişim Koçluğu

  • Kişisel İletişim ve İlişki Yönetimi Gelişim Planı

  • Uygulamalar

Daha fazla bilgi : http://www.biymed.com.tr/Detay2.asp?id=860



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.