Paylaşımlar

Makaleler, Kurumsal Eğitimler, Seminerler, Sertifika programları

KİŞİLİĞİN ÖNEMİ ÜZERİNE

Yazdırılabilir versiyon   Geri
13221 görüntülenme
KİŞİLİĞİN ÖNEMİ ÜZERİNE

Kişilik

Sınıfa giren öğretmen, bütün öğrencilerin gürültü yaptıklarını, derse hazır olmadıklarını görür. Tahtanın yanına gelerek, öğrencilere belki de hiç unutamayacakları dersini anlatmaya başlar:

Tebeşirle tahtaya kocaman bir (1) rakamı çizerek; “Arkadaşlar bakın bu, kişiliktir. Hayatta sahip olabileceğiniz en değerli şeydir” dedikten sonra;  (1)’in yanına (0) yazar ve:        “Bu, başarıdır. Başarılı bir kişilik (1)’i (10) yapar” der. Bir (0) daha… “Bu tecrübedir.  (10 ) iken (100) olursun. Sonra bir (0) daha “bu çalışmaktır” bakın (1000) oldu…” Sıfırlar böyle uzayıp gidiyor: Yetenek… Disiplin… Sevgi… Eklenen her yeni 0′ın kişiliği 10 kat zenginleştirdiğini anlatıyor… Sonra eline silgiyi alır en baştaki biri siler. Geriye bir sürü sıfır kalır ve öğretmen dersinin en önemli cümlesini söyler: “Kişiliğiniz yoksa öbürleri hiçtir” Tüm öğrenciler, öğretmenlerinin ne demek istediğini çok iyi anlamıştır…

*

Sadece sınıfta değil aslında tüm hayatımızda bu kuralı uygularsak, hem daha mutlu, hem de daha başarılı oluruz. İnsanlar, hep bol sıfırlı maaşı olsun ister. Banka hesaplarındaki sıfırları artırmaya çalışırken acaba (1)lerinden ödün mü veriyorlar…

Başında 1 olmadıktan sonra ne kadar sıfırınızın olduğunun hiçbir önemi yoktur.

100000000000000



 
   Diğer Paylaşımlar
 4 SORU  

 

Biymed Eğitim
Kurumsal Eğitimler
Tavsiye Edilen Eğitimler
Kurumsal Eğitimler
Satın Alma Eğitimi

Satınalma çalışanları, uzman, yönetici ve satınalma müdürlerinin katıldığı satınalma yönetimi ve teknikleri eğitimidir. Satınalma konusunda temel bilgileri 2 gün boyunca anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
ileri Derece Satın Alma Yönetimi Eğitimi

Satınalma uzman, şef, yönetici ve müdürleri için ileri seviye satınalma eğitimidir. Satınalma yönetimi üzerine detaylı bilgiler verilmektedir. Tedarikçi ilişkileri, performans yönetimi, Satınalma bütçesi, müzakere teknikleri ve sözleşme yönetimi gibi konuları içerir.

Kurumsal Eğitimler
Yöneticilik Eğitimi

Yönetici, yönetici adayı, patron, yönetim kurulu üyelerinin katılacağı yöneticilik ve liderlik eğitimidir. Bir yöneticinin bilmesi gereken tüm konular (Liderlik, delegasyon, iletişim, zaman, stres, toplantı, çatışma yönetimi) 2 günde çeşitli uygulamalarla anlatılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi

Yöneticiler, yönetici adayları, patronlar, şirket ortakları, yönetim kurulu üyeleri ve finans konusunda bilgi sahibi olmak isteyen tüm çalışanların katılacağı eğitimde güncel finansal terimler hakkında bilgi verildiği gibi mali tablolar ve bilançoların okunması ve yorumlanması konuları uygulamalı olarak işlenmektedir.

Kurumsal Eğitimler
Depo Eğitimi - Depo ve Stok Yönetimi

Depo çalışanları, Şef, Uzman ve Depo Müdürleri, lojistik ve tedarik Zinciri Çalışan ve yöneticilerinin katılacağı depo yönetimi eğitimidir. Depo ve depolama nedir? Depoya neden gerek vardır. Stoklu ve stoksuz çalışmanın faydaları gibi konular eğitmenin 20 yıllık tecrübesi ile aktarılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Etkili Pazarlık ve Müzakere Teknikleri Eğitimi

Satınalma çalışanları, Şef, Uzman ve Satınalma Müdürleri, Satış çalışanları ve yöneticileri, pazarlık ve müzakere görüşmelerine katılan üst kademe yöneticileri için uygulamalı olarak yapılan bir eğitimdir. Verilen senaryoya bağlı olarak satış ve satınalmacıların bire bire müzakeresi canlandırılmaktadır.

Kurumsal Eğitimler
Raporlama ve Rapor Yazım Teknikleri Eğitimi

Rapor yazan ve sunan tüm çalışanların katılacağı raporlama eğitiminde etkin bir raporun nasıl hazırlanması gerektiği detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Raporun Excelden kopyala yapıştırdan ibaret olmadığını eğitim boyunca yazacağınız raporlarla daha da iyi anlayacaksınız.

Kurumsal Eğitimler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar başta olmak üzere, Satış ekibi yönetim kadrosu, satış destek ekibi, takım liderleri, bireysel satış uzmanları ile satış kadrolarında yer alması düşünülen insan kaynakları eğitime katılabilir. Müşteri ile yüz yüze veya telefonda temas halinde olan tüm çalışanlara yönelik bir eğitimdir.